سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کژی، با دانش راست می شود . [امام علی علیه السلام]
توسعه سینمای فاخر

                                                   میهمانی

ای صاحب میخانه ام ؛ جامی بده جانم ستان       این دور بی سامان من با ساغری؛ پایان رسان

 

پابست  دیوار تنم ؛ از خود  نمی ایم  برون       روشن کن این تاریک جان نوری به چشمانم رسان

                                                 

ای صاحب چشم سیه ؛ آتش نهادی  در  دلم       یا  آتش  از من دور کن یا  صبر  بر  آتش رسان

 

بس در کویرزندگی دل خسته شد از بی کسی    یا هستی  اندر  نیست کن  ؛ یا  در  نیستانم  رسان

 

در  میهمانی   آمدم ؛ افسون    در کار    دلم      یا دل بگیر از دست من ؛ یا دل  به  دلدارش رسان



عادل ناصری ::: چهارشنبه 87/8/8::: ساعت 9:56 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 0
کل بازدید :6318

>> درباره خودم <<
توسعه سینمای فاخر
عادل ناصری
تا امروز 4 فیلم کوتاه ساخته ام که یکی در سینما فردا نمایش داده شده. حدود 20 خلاصه چهار صفحه ای فیلم نامه دارم. علاقه مند م در راستای توسعه سینمای فاخر سهمی داشته باشم. یا علی

>>لوگوی وبلاگ من<<
توسعه سینمای فاخر

>>موسیقی وبلاگ<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<