سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به فراوانی آموختن نیست، بلکه نوری است که در دل آنکه خدا هدایتش را بخواهد، می تابد . پس هرگاه در پی دانش بودی، ابتدا جوهره بندگی را در جانت بجوی و با به کار بستن دانش آن را به دست آور و فهم را از خدا بطلب تا به تو بفهماند . [امام صادق علیه السلام]
توسعه سینمای فاخر

                                         بی جان و تن

زان جام خوش می ده مرا،وانگه رها کن

                                               یک دم به چشمانم نگر، وانگه رها کن

از کوی ما چون می روی  آهسته  تر رو

                                                در خرمنم  آتش  بنه  ،‌وانگه  رها  کن

هر  دم ز چشمم  آتشی ،  افروختم  من

                                               چشمم بگیراز دست من، وانگه رها کن

هجران من ازچون تویی کی خواه افتاد

                                              دوری به سویی در فکن، وانگه رها کن

خلقی به  پیرامون  من  پیوسته  کردی

                                              بگسل زخلق این رشته راوانگه رها کن

این روز و شب از حال ما لختی  بینداز                                           

                                            بی  لحظه  هایم کن مرا ، وانگه رها کن

این حال بارانی به صحرا چیست ما را

                                            لبریز کن از  نور  خود  ، وانگه  رها  کن

چون جام من بشکسته شد تحریم شد می

                                              بی جان و تن می ده مرا  وانگه رها کن

                                             

عادل ناصری ::: جمعه 87/8/17::: ساعت 5:26 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 0
کل بازدید :6291

>> درباره خودم <<
توسعه سینمای فاخر
عادل ناصری
تا امروز 4 فیلم کوتاه ساخته ام که یکی در سینما فردا نمایش داده شده. حدود 20 خلاصه چهار صفحه ای فیلم نامه دارم. علاقه مند م در راستای توسعه سینمای فاخر سهمی داشته باشم. یا علی

>>لوگوی وبلاگ من<<
توسعه سینمای فاخر

>>موسیقی وبلاگ<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<